De Forenede Johns Stater
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
De Forenede Johns Stater

Der aftales diverse raids!
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Jeg vil gerne være medlem

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




Jeg vil gerne være medlem Empty
PostSubject: Jeg vil gerne være medlem   Jeg vil gerne være medlem EmptyWed 19 Apr - 13:44

Hejsa, jeg hedder Poul er fra Midtjylland. Inde på Ogame hedder jeg Yank The Rebel, og jeg kunne godt tænke mig at blive medlem, jeg har 7,6K point, 3 planeter og ligger på nr plads nr 1067 i forskningsstatestikken, men det er også den eneste statistik er med i.

Hilsen Yank/Poul
Back to top Go down
Yank The Rebel




Number of posts : 1
Registration date : 2006-04-19

Jeg vil gerne være medlem Empty
PostSubject: Re: Jeg vil gerne være medlem   Jeg vil gerne være medlem EmptyWed 19 Apr - 13:54

Glemte at nævne jeg kender Einsten og Kla-Dk

Poul/Yank
Back to top Go down
KBzt9r




Number of posts : 2
Localisation : Danmark Frederikshavn
Registration date : 2006-04-19

Jeg vil gerne være medlem Empty
PostSubject: Re: Jeg vil gerne være medlem   Jeg vil gerne være medlem EmptyWed 19 Apr - 16:09

Hej UJohns, Jeg hedder Nicklas Karlsen er 15 år og kommer fra Frederikshavn. Very Happy

I Ogame har jeg:

Points : 25735 points og ligger på Plads 718 i statikken.
Flåde : 1131 points og ligger på Plads 174 i statikken.
Forskning : 92 points og ligger Plads 659 i statikken.
planeter : 9 stk.
Forsvaret : Raketkanon (529 tilstede) Rolling Eyes
Lille Laserkanon (30 tilstede)
Stor laserkanon (30 tilstede)
Gausskanon (34 tilstede)
Ionkanon (20 tilstede)
Lille Planetskjold (1 tilstede) Stort Planetskjold (1 tilstede)
Forsvarsraket (30 tilstede)
Interplanetarraket (10 tilstede)


Jeg kunne godt tænke mig at blive medlem at UJohns fordi jeg er i en dårlig alliance lige pt men jeg vil gerne komme i en bedre en pga. meget spionage Razz og et bedre ry.. mere af det står længere nede i teksten. Jeg er os en MEGET aktiv spiller er altid online og stiger voldsomt i points hverdag. Razz Er os god til det med alliancer har være med i T.S.L , FOP , UFDF , RG , RGb | men lige nu er jeg med i UFDF men gider ikke mere jeg er blevet War General deri men admin er 12 år og de har ikke styr på noget. Indtil videre har jeg vundet alle mine kampe selv om jeg har angrebet eller blevet angrebet. Det skal os lige siges at det går rigtigt godt økonomisk.. king

Håber i tar mig med det ville være dejligt hvis i kunne skrive tilbage personligt i Ogame min planet hedder Putte 1:123:10 jeg kender os Jayn og Jepn som er medlem. tongue

Tak på forhånd..
Back to top Go down
NanoBug

NanoBug


Number of posts : 99
Registration date : 2006-04-10

Jeg vil gerne være medlem Empty
PostSubject: Re: Jeg vil gerne være medlem   Jeg vil gerne være medlem EmptyWed 19 Apr - 23:57

Hej Yank,
Vores adgangskrav er normalt top500, men vi kan lige se hvad einsten og kla_dk siger.
Back to top Go down
Sponsored content





Jeg vil gerne være medlem Empty
PostSubject: Re: Jeg vil gerne være medlem   Jeg vil gerne være medlem Empty

Back to top Go down
 
Jeg vil gerne være medlem
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
De Forenede Johns Stater :: Ansøg om at blive en John-
Jump to: