hej jeg vil gerne prøve at komme med af en støre ally... jeg har ca. 30.000 points og stiger ca. hver dag jeg er 12år og går på almendelig skole og er på Ogame 3-4 gange dagligt. jeg ligger ca. på plads 780 i points og på plads 289 i flåder og på plads 955 i forskning. men det er det jeg kan skrive om mig selv. men håber at i acceptere
Bam
Number of posts : 1 Registration date : 2006-05-06
Subject: Re: dansk (som er lidt dumt skrevet af mig) Sat 6 May - 8:58
Bam wrote:
hej jeg vil gerne prøve at komme med af en støre ally... jeg har ca. 30.000 points og stiger ca. hver dag jeg er 12år og går på almendelig skole og er på Ogame 3-4 gange dagligt. jeg ligger ca. på plads 780 i points og på plads 289 i flåder og på plads 955 i forskning. men det er det jeg kan skrive om mig selv. men håber at i acceptere
ja det er så mig der har været lidt dum at glemme at skrive at det er en ansøning om at blive member i Ujohns jeg er nu medlem af FST/FejlSikret Tilstand men vil gerne med i Ujohns.
Og jeg kender Einstein. men jeg vil meget gerne med
NanoBug
Number of posts : 99 Registration date : 2006-04-10
Subject: Re: dansk Sun 7 May - 7:06
Vores adgangskrav er jo top200, og det opfylder du ikke endnu. Men hvis Einstein kender dig og kan sige god for dig, så er det self. et plus. Jeg kan dog ikke love noget, og vi må vente på hvad andre medlemmer siger.